elinasserholt

Direktlänk till inlägg 14 november 2013

Full fart

Av Elin Asserholt - 14 november 2013 17:15


       

Nu är det full fart på Aron. Hinner knappt med i svängarna;-) Ett riktigt busfrö:-) <3 

 
 
Reseblogg

Reseblogg

14 november 2013 23:18

kram på dig Elin! Du skriver verkligen en jättebra blogg. En polare till mig länkade den via facebook för ett tag sedan och nu följer jag din blogg varje dag efter jobbet. Kan lixom inte låta bli :-) Du uttrycker dig på ett väldigt unikt sätt. Jag skriver själv en reseblogg om Kina, inte riktigt samma tema som du kanske ;-)

Fortsätt skriva! Kram <3

/Andreas

http://killensomdrog.se

Elin Asserholt

19 november 2013 22:12

Tack snälla! Så skoj med positiv feedback:-) Så roligt att du har en blogg om Kina. Min far är gift med en kinesisk kvinna så intresset för landet Kina har växt i och med det. Keep up the good work!/Elin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Asserholt - 1 januari 2014 20:19

Då var det nytt år! Har varit en hektisk vecka, därav den dåliga uppdateringen. Men kan kort säga att det har varit en väldigt mysig och rolig vecka med familj och vänner. Nyårsafton spenderades med vänner och familj.. Var länge sen jag hade så rol...

Av Elin Asserholt - 23 december 2013 23:15

Hipp hipp hurra för vår älskade pojke! Idag har vi haft kalas för vårt lilla födelsedagsbarn. Tänk att ett år redan har passerat, känns overkligt! Känns som om det var igår vi kom hem med vår lilla bebis och nu är han ett helt år gammal, ett litet yr...

Av Elin Asserholt - 19 december 2013 21:00


Idag har jag och lilleman varit till Familjecentralen. Massor av bus, fika och sångstund blev det. Kusin T var också med:-)  När vi kom hem så blev det att baka lite chokladrutor till Arons födelsedag, den närmar sig med stormsteg! på kvällen bl...

Av Elin Asserholt - 11 december 2013 20:00

Framkallat lite fina julfoton idag som ska sättas in i Arons fotoalbum.. Vår fina lilla tomtenisse<3 Fotona är tagna av min syster, hon är så duktig!    ...

Av Elin Asserholt - 8 december 2013 16:45


Idag har vi haft kalas för Aron och även lite julfirande. Hans farmor och farfar åker till Thailand på semester på tisdag och är borta över jul och nyår, så då firade vi idag istället:-)  Aron har fått så fina saker och han blev såå glad! Tänk att ...

Presentation


Elin heter jag. Är 27 år gammal och bor tillsammans med min sambo, vår son och två katter.
Här på bloggen får du följa mig i min vardag:-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards